Äntligen online!

Jag förstår att ni längtat efter att höra ifrån mig eftersom jag inte skrivit något inlägg på snart en veckas tid, lång tid för att vara mig! Men äntligen så har jag fått Internet, vilket känns jätte skönt. Det är lite provisoriskt till att börja med eftersom huvudjacket satt i köket, så jag får sitta där och surfa, men det går väl bra ett tag i alla fall!

Enligt Telia så skulle man ju inte kunna beställa Internet förrän man hade fått telefonen inkopplad, men jag stod på mig och sa att jag ville att de skulle skicka modemet till mig fredagen innan jag skulle flytta och detta gick de med på efter mycket tjat från min sida, det gäller helt enkelt att komma till rätt person! Och nu sitter jag och surfar efter endast tre vardagar, riktigt snabbt tycker jag!

telia-bredband.png

zyxel-prestige-660h-triple-play.jpg

Nu kommer det komma uppdateringar om mitt liv här hemma i lilla Degerfors, kanske inte lika mycket intressant som händer här som i Norrköping, men nått kul ska jag allt försöka hitta på!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

