Nya röda örhängen från Erika Tubbin

Efter att jag skrivit ett inlägg om smyckena från Erika Tubbin blev jag tvungen att besöka hennes ateljé för att se om jag kunde hitta nått snyggt! Det gjorde jag såklart. Nämligen ett par röda örhängen som passar perfekt att ha på sig när man har något annat rött plagg eller bara röda skor. Örhängena kommer jag ha på mig på julfesten för att ytterligare förstärka min röda framtoning, temat var ju rött och då kan man aldrig få för mycket av rött 🙂

splash-orhagen-roda.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Shopping, Smycken

Kommentera

