Lunch på ny fiskrestaurang

Idag käkade jag och Rogge lunch på en ny fiskrestaurang vid namn Fiskmagasinet som öppnade förra veckan i mitt favoritområde Knäppingsborg. Lokalen var helt fantastisk, eller i varje fall ett av rummen man kunde sitta i! Det var en innergård mellan fyra olika hus som de byggt tak över, taket var byggt högst upp på husen, så det var jätte högt till tak i rummet och man fick känslan av att sitta utomhus när man satt där, jätte härligt. Maten som jag åt var dessutom gudomligt god, jag åt rödspätta med potatis och den godaste kalla sås jag någonsin ätit, verkligen att rekommendera! Rogge var där och åt igår på kvällen med några polare och sa att maten varit riktigt bra då också! Fiskmagasinet serverar inte bara fisk, utan också några olika kötträtter, här är menyn.

rodspattafiskmagasinet.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Ledigt, mat

Kommentera

