Äntligen tid för lite serier!

Det har varit så mycket packning ett tag att mitt serietittande blivit lidande… Nu när äntligen packningen är klar (eller i alla fall nästan klar) så måste jag ju ta ifatt allt jag missat!

Igår såg jag och syrran ett avsnitt av Grey’s Anatomy och ett avsnitt av Desperate Housewives. Jag tröttnar aldrig på dessa serier, ibland skrattar jag halft ihjälp mig! Ikväll blir det ett avsnitt av Prison Break, men den serien är inte alls bra längre, har totalt ballat ur, men när jag väl börjat på en serie har jag svårt för att sluta, jag vill ju se hur det kommer gå till slut, men hoppas verkligen inte det blir ännu en säsong! Då lovar jag att definitivt inte se den! Det bästa hade ju varit om serien slutat efter två säsonger… men så länge det finns tittare så kommer serien fortsätta sändas…

greysanatomy.jpg

desperate_housewives.jpg

prison-break.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Serier, Tv

Kommentera

