Snygga julgransfötter!

Att ha en julgran här julen till, och självklart är det härligast och snyggast med en äkta gran! Tyvärr är det så att de allra flesta tar fram samma gamla julgransfot år efter år, och ofta är det den gamla och fula klassiska modellen i grönt och rött:

180px-julgransfot.jpg

Varför förstöra inredningen med denna gräsliga julgransfot? Jag har hittat tre mycket snyggare julgransfötter, som passar vilken hipp inredning som helst!

Snyggast av dem alla, julgransfot från SMD design, finns att köpa på clickdesign.se eller RUM21. Finns i färgerna stålgrå, grön, röd och vit och kostar 800 kr:

smd-design-julgransfot.jpg

För er som vill matcha er övriga inredning i trä finns denna julgransfot från Bodum, finns att köpa på danskdesign.nu för 569 kr:

bodum-julgransfot.jpg

För er som gillar stjärnor finns denna snygga julgransfot från Design House Stockholm, finns att köpa på RUM21 för 895 kr. Finns i färgerna rött och vitt:

design-house-stockholm-julgransfot.jpg

För mig blir det ingen julgran i år, jag kommer fira julen hos mina föräldrar och då känns det onödigt att ha gran. Gran väntar jag nog med tills jag bor i hus eller har fått barn… och då kommer jag införskaffa mig en snygg julgransfot!

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Jul

Kommentera

