En helg av packning, tacos och Amazing Race

Denna helg har inte varit särskilt händelserik… Självklart har helgen bestått av massa packning, men söndagen har varit ganska lugn på den fronten, har bara packat lite samt dammsugit. Det sista får jag packa på torsdag och fredag kväll.

Alla måltider från och med kvällsmaten i fredags fram tills nu har bestått av tacos, förutom gårdagens lunch som jag åt tillsammans med Rogge på Knäppingen. Jag är ganska trött på tacos nu kan jag lova! Jag lagade i ordning extra mycket tacofärs i fredags så att det skulle räcka hela helgen eftersom det är smidigt att bara värma på färsen samt skära upp lite grönsaker, man vill ju att det ska gå fort när man har fullt upp med annat! Men nu vill jag inte ha tacos på ett bra tag!

Utöver packning och matintag har jag tittat på massa avsnitt av The Amazing Race. Jag är nu inne på avsnitt 8 av säsong 7, säsong 6 såg jag klart på nolltid, den säsongen var ju riktigt grym. Säsong 7 är också helt klart sevärd, men dock inte lika bra som säsong 6… I säsong 6 fanns det en kille som var grymt elak mot sin fru, hemskt, men bra tv, överlag så var de tävlande i säsong 6 mer färgstarka än de tävlande i säsong 7. Men hur som helst är jag fast i serien, idag har jag sett 7 avsnitt, det säger väl allt!

packing-vid-fonstret.jpg

packning-framfor-soffan.jpg

skrap-packning.jpg

packning-innanfor-dorren.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

