Julsaker från Cult Design

Varje jul kommer mitt favoritmärke Cult Design med nya inredningsdetaljer. Tyvärr fastnade jag inte för något speciellt denna gång, utan jag kommer nog pynta med samma saker som förra året och komplettera med några nya saker. Några saker gillade jag som t ex nedanstående små söta burkar med lock som föreställer en tomteluva, de tyckte jag var gulliga. Även den rödvitrandiga manchetten gillar jag skarpt.  

cultdesignjulen2007016.jpgcultdesignjulen2007010.jpg

cultdesignjulen2007009.jpgcultdesignjulen2007015.jpg

Annars är jag inte så förtjust i guld, och de flesta inredningsdetaljerna för i år innehåller just färgen guld, tillsammans med svart eller vitt, det kan vara snyggt hos andra men passar inte den stil som jag har/vill ha i mitt hem. Jag tycker man ska tänka på att vara sparsam när man julpyntar, det kan lätt bli för mycket, och det är inte alls snyggt. Därför är jag heller inte så förtjust i de rödglansiga ljuslyktorna, de syns lite för mycket, helt enkelt. Undvid också små prydnassaker, de syns knappt och det blir bara jobbigt att hålla rent. I mitt inlägg från förra året kan ni läsa om hur man ska pynta och hur man inte ska pynt!

cultdesignjulen2007001.jpgcultdesignjulen2007002.jpg

cultdesignjulen2007003.jpgcultdesignjulen2007004.jpg

cultdesignjulen2007005.jpgcultdesignjulen2007006.jpg

cultdesignjulen2007007.jpgcultdesignjulen2007008.jpg

cultdesignjulen2007011.jpgcultdesignjulen2007012.jpg

cultdesignjulen2007013.jpgcultdesignjulen2007014.jpg

Bilder tagna från Cult Design.

1 kommentar

Filed under Inredning

One response to “Julsaker från Cult Design

  1. Ska nog in och kika lite mer Cult Designs sida!

Kommentera

