Inbjuden till julfest på Durkslaget!

Eftersom jag är stammis på Durkslaget har jag (och Rogge såklart!) blivit bjuden på en julfest som Durkslaget annordnar för sina stammkunder. Det lönar sig att vara stammgäst! På Durkslaget finns ett fotoalbum med bilder från tidigare fester som annordnats för stammgäster och det ser riktigt roligt ut och man blir bjuden på mat och dryck.

julfest-durkslaget.jpg

Julfesten går av stapeln söndagen den 16 december klockan 14-21. Jag bor ju inte kvar i Norrköping då, men självklart måste jag åka hit för att vara med på festen. Jag och Rogge bara måste ju gå dit! När man inte bor kvar här längre gäller det ju att ta tillfället i akt när man får chansen att gå på Durkis tillsammans med Rogge!

Jag kommer alltså åka till Norrköping två helgen på raken efter att jag flyttat. Först för att gå på mitt nuvarande jobbs julfest och sedan för att gå på julfesten på Durkslaget, detta känns positivt för då blir det inte så att man flyttar och sedan aldrig mer åker hit, utan det blir mer som en avfasning. Och självklart kommer jag ta mig tid att åka hit fler gånger, men kanske inte till att börja med, utan då vill jag ju komma i ordning i min ny lägenhet samt komma ingång ordentligt på jobbet!

Lämna en kommentar

Filed under mat, Party

Kommentera

