Mitt drömhus!

I Huddinge har jag hittat mitt drömhus! Det ser ut att ha den perfekta storleken, det har snygga färger, fin trädgård och snygga fönster i vardagsrummet som går från golv och nästan ändå upp till tak, riktigt läckert! Jag kommer att ha detta hus som mall om jag någon gång i framtiden bygger ett eget hus (vilket är min dröm!) och blir det så att man köper ett befintligt hus tänker jag definitivt sno vissa idéer från detta hus. Färgerna kommer snos, passar hur bra som helst tillsammans, enkelt men ändå så snyggt. Fönstrena i vardagsrummet vill jag också ha, så himla läckert! Burspråket är också  snygg, lägg märke till det månformade fönstret, som är pricken över i, samma fönsterform återfinns också på ytterdörren.

När jag går min dagliga promenad när jag besöker D går jag alltid förbi detta hus, varje gång tänker jag att jag skulle vilja bo där, det ser så hemtrevligt och mysigt ut, dessutom är det snyggt! Eftersom D flyttar ifrån Huddinge om tre veckor till Hässelby Gård kommer jag få hitta en annan runda att gå när jag besöker honom, vilket defintivit känns sorgligt, då kommer jag ju inte längre gå förbi detta fina hus!

dromhus-bakifran.jpg

dromhus-fran-vanster-sida.jpg

dromhus-fran-vanster.jpg

dromhus-framifran.jpg

dromhus-fran-hoger-sida.jpg

bod-pa-garden.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Vill ha

Kommentera

