Börja titta på ”The amazing race”!

Efter att ha hört i princip varje dag på fikarasten att serien The Amazing Race är riktigt bra har jag nu fått låna säsong 6, 7, 8, 9 och 10 av en arbetskamrat. Jag har aldrig tidigare sett serien men har nu oerhört höga förväntningar, ser nog ett avsnitt ikväll! Jag skulle ju kunna börja från säsong 1 men eftersom jag fick låna säsong 6-10 börjar jag med säsong 6. Serien är en amerikansk reality-tv-serie där 11-12 två-mannalag tävlar om att först ta sig till olika destinationer runt om i världen, genom att klara olika utmaningar. De som kommer sist i varje etapp tvingas lämna tävlingen. Hoppas verkligen att serien är så bra som jag hört!

amazingracelogo.jpg

Update: Nu har jag sett på första avsnittet av säsong 6 och jag är riktigt imponerad av hur bra serien var! Om ni inte ännu sett den, se den!

1 kommentar

Filed under Tv

One response to “Börja titta på ”The amazing race”!

  1. Daniel Jonsson

    Hej!

    Jag har precis som du fått upp ögonen för den underbara serien ”The Amazing Race”. Man kan aldrig få nog av den serien. Har sett säsong 10 och halva säsong 6. Men har ännu så länge bara lyckats få tag i 4 st säsonger. Vet du var man kan få tag i fler säsonger?

    Tack på förhand!

    Daniel

Kommentera

