Snygg inredning från Menu

Jag brukar med jämna mellanrum besöka sajten danskdesign.nu eftersom de har mycket snygga inredningsdetaljer. Vid mitt senaste besök fick jag upp ögonen för märket Menu som har massa snygga saker att ge bort i present eller julklapp eller varför inte köpa till sig själv. Jag är sugen på att köpa det ihopfällbara grytunderlägget i turkost som skulle passa perfekt i mitt kök. Har man trädgård är det ju supersnyggt att dekorera med facklor när man får besök i juletider! Nedan finns några snygga saker som jag föll för:

menu-danskdesign.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

