En första titt på nya tv’n!

I går fick jag för första gången se min och D’s tv. Jag tyckte inte vi skulle packa upp den förrän jag flyttat till nya lägenheten eftersom den låg så bra inpackad i kartongen, men D kunde inte vänta utan ville att vi skulle öppna i alla fall lite så att vi fick se tv’n samt prova den lite. Så vi tog bort ovansidan av kartongen samt vek ned skydden som var runt den och kopplade in den provisoriskt hemma hos mamma och pappa där den ska stå tills jag flyttar in. Och vi är riktigt nöjda kan jag meddela. Tv’n är definitivt en av mina finaste och värdefullaste ägodelar! Den var riktigt stor, snygg och bilden var hur bra som helst! Ett riktigt bra köp! Det ska bli så kul att om tre veckor packa upp den på riktigt och ställa den på vår tv-bänk samt sätta sig i soffan och titta på tv’n. Det ska också bli kul att koppla den till mitt Playstation 3 och testa mina två blue-ray skiver samt att spela spel med riktigt bra bild, jag längtar redan!

nya-tvn.jpg

w3000.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Tekniska prylar, Tv

Kommentera

