Snygg & billiga partykläder från H&M

Jag brukar ibland gå in på H&M’s hemsida för att titta runt bland nyheterna. Denna gång fanns det massa snygga partykläder till bra priser! Oftast när man är bjuden på fest eller bara ska ut och parta så har man inget festligt att ta på sig, eller i varje fall har aldrig jag det, så när jag väl hittar nått brukar jag slå till direkt! Dessutom är det ju ofta så att man inte vill att dessa plagg ska vara allt för dyra eftersom man kanske inte använder dem till vardags utan bara vid några enstaka festliga tillfällen. Så jag kanske lägger min första beställning på H&M’s webbshop idag…

top-149-scarf-4950-orhangen-2950.jpg

Topp 149 kr, scarf 49.50 kr och örhängen 29.50 kr.

linne-198.jpg

Linne 198 kr.

blus-198.jpg

Blus 198 kr.

topp-198-kjol-298-leggings-6850.jpg

Topp 198 kr, kjol 298 kr och leggings 68.50 kr.

linne-149.jpg

Linne 149 kr.

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Party, Shopping

Kommentera

