Min blogg fyller 1 år idag!

Idag är det ett helt år sedan jag skrev mitt första inlägg i denna blogg. Till en början hade jag inte alls många besökare, men nu har jag i snitt 500 besökare varje dag. Totalt antal visningar av bloggen är hela 91 504, inte dåligt! Den bästa dagen någonsin hade jag 1 361 besökare, inte det heller dåligt!

jag-skrattar.png

Jag tycker det är kul att skriva blogg. Jag lägger upp bilder och skriver om saker som intresserar mig och jag kan lätt söka rätt på t ex ett gott kladkakerecept om jag känner för att baka kladdkaka! Det är skönt att ha allt som intresserar mig samlat på ett och samma ställe. I princip varje dag kommer jag på nått som jag vill skriva om på bloggen, då skickar jag ett mail till mig själv och skriver sedan ett inlägg om det på kvällen när jag kommit hem. Vissa dagar står det dock helt still när det gäller ideér på saker att skriva om, och då skiter jag helt enkelt i det!

ballonger.jpg

För att fira detta ett års jubileum ska jag och Rogge ikväll äta och dricka gott på Durkslaget, i och för sig gör vi ju det i princip varje vecka, men idag ska jag ha bloggen i åtanke 🙂

Grattis bloggen!

cake_1.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Händelser

Kommentera

