Utgången av Ensam mamma söker

För er som ännu inte sett sista avsnittet av Ensam mamma söker, läs inte vidare! När det gäller er andra hoppas jag verkligen att ni vid det här laget kollat på videoklippen där mammarna berättar om hur deras vardag ser ut idag, dvs. om de fortfarande dejtar någon utav killarna. Annars kan ni se klippen här.

Lenitas och Veronicas val förvånade mig inte alls, det var väntat och precis som jag ville ha det! När det gäller Susanne däremot blev jag riktigt förvånad över att hon inte valde någon utav killarna. Tyckte dock det var starkt av henne att inte bara välja någon eftersom hon inte hade några känslor för någon av dem. Direkt när programmet var slut i söndags sprang jag in till datorn för att se klippen där mammorna berättar om hur deras vardag ser ut idag. Blev dock besviken, varken Lenitas eller Veronicas förhållanden höll! Kanske inte så konstigt när de kommer från olika platser i Sverige, inte så lätt att starta ett förhållande när man inte lätt kan träffas, och man ger ju inte upp allt och flyttar när man knappt vet om man har ett förhållande eller inte.

lenita_240x120.jpgveronica_240x120.jpgsusanne_240x120.jpg

len_mattias_ryberg240.jpgver_magnus_johansson_240.jpgsus_mans_sjodahl_240.jpg

I måndags höll jag på att få en chock när jag läser i tidningen att Susanne nu dejtar Magnus, den kille som Veronica valde och dejtade ett tag efter programmet. Idag blev jag ännu mer chockad när jag läser att Susanne och Måns nu är ett par, detta är inte en historia som Aftonbladet hittat på, som det troligtvis var i måndag när de påstod att Susanne dejtade Magnus, utan förhållandet bekräftas av Måns och Susanne på Susannes blogg. Roligt att åtminstonde en av mammorna fick tag på en kille, jag blev riktigt besviken i söndags när jag tittade på videoklippen och ingen av mammornas förhållanden höll, mer kärlek åt folket!

veronciamans.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Serier, Tv

Kommentera

