Promenad i snöblandat regn

Idag fick jag för första gången se snö för i år! Jag älskar snö, men gillar inte när det är blaskigt, utan snöar det vill jag att det ska komma rejält med snö! När jag gick ut på min morgonpromenad märkte jag knappt att det snöade men såg att det snöat under natten eftersom det låg snö på backen. Men desto längre jag gick desto mer började det snö, det hade varit riktigt härligt om snön inte varit blandad med regn och jag blivit dyngsur! Äntligen är vintern här! När jag senare tog cykeln till jobbet snöade det rejält, det var stora fina flingor som sakta föll från skyn, inte längre blandat med regn. Sedan snöade det faktiskt ända fram tills lunch, det var så fint när jag tittade ut genom fönstret på jobbet och jag blev genast sugen på glögg! Snart är julen här!

silvertree2.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

