Jag älskar att snooza på morgonen!

Innan jag träffade D så gick jag alltid upp direkt när klockan ringde. Men efter att ha bott tillsammans med D i några veckor blev jag istället en person som snoozade flera gånger om. Anledningen till detta är att D är en riktigt snoozare, han kan snooza i över en timme vissa morgnar. Riktigt så länge snoozar aldrig jag, men jag trycker på snooze i varje fall två gånger varje morgon, ännu fler gånger beroende på hur trött jag är! När jag och D bodde tillsammans så hade vi en gemensam alarmklocka eftersom vårt mål var att börja samtidigt på jobbet och eftersom han alltid tryckte snooze och låg kvar och gottade sig kände inte jag heller för att gå upp, utan jag låg kvar och drog mig lite. Efter ytterligare en tid med snoozning började jag somna om mellan varje klockringning och nu är jag helt enkelt fast snoozare! Min syster tycker nog inte att det är så kul på morgonen. Hon går upp så fort min klocka ringer, även om hon börjar skolan vid 10 och sedan hänger hon med mig ut och går, jag antar att hon hellre gå upp än ligger kvar och här mig snooza!! Vem vet jag kanske får henne att bli en snoozare också!

snooze2.jpg

Snoozare ni på morgonen?

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Härligt

Kommentera

