Bibeln – En bok om mina vänner

För ett tag sedan, jag tror det var i julklapp, fick jag en bok i present av D’s syster med familj. Boken heter Bibeln – En bok om mina vänner. Boken innehåller frågor om allt du någonsin velat veta om dina vänner och saker du inte vill veta om dina vänner… Vissa frågor är faktiskt lite pinsamma, väldigt inriktade på sex. Dock en väldigt rolig present! Jag har ännu inte bett någon vänn fylla i boken, inte förrän idag. Jag hade faktiskt totalt glömt bort att jag hade boken, men igår när jag började packa hittade jag den och bestämde mig genast för att ta med den till jobbet och be mina vänner där fylla i den. Kommer bli jätte roligt att om några år öppna boken och läsa vad mina gamla arbetskamrater och vänner svarade. Jag hoppas att så många som möjligt hinner fylla i boken innan jag flytter, blir ett jätte bra minne från tiden här!

bibelnbokenomminavanner.gif

Lämna en kommentar

Filed under Jobb

Kommentera

