Final i Ensam mamma söker ikväll!

Det var länge sedan jag följde en reality såpa, men programmet Ensam mamma söker fastnade jag faktiskt för! Ikväll är det dags för final i programmet. De tre mammorna ska då välja vilken av de två killarna som finns kvar som hon vill fortsätta dejta, det ska blir intressant! Självklart har jag mina favoritkillar när det gäller mammorna. När det gäller Susanne (betongmaskinisten med tre barn) tycker jag att hon ska välja Conny, inte Måns. Dock tror jag att hon kommer välja Måns, hon verkar gilla honom mest, men jag gillar Conny bättre, honom verkar hon ha roligare med! Susanne (kokerskan från Värmland) tycker jag ska välja Mattias och inte Johan, Johan passar inte henne alls, han är sportig, vilket hon definitivt inte är! Min favoritmamma, Veronica (hon med fyra barn) tycker jag ska välja Magnus, inte Jonas, Jonas tycker jag är för omogen och verkar vara för snäll mot barnen!

Det ska bli intressant att se utgången ikväll!

ensam-mamma-soker.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Tv

Kommentera

