25 år och har fortfarande finnar!

Trots att jag är 25 år får jag fortfarande finnar då och då! Jag trodde man slutade få finnar när man blev äldre, men så verkar det inte vara på mig i alla fall…. Just nu är jag inne i en ”finn-period” och har massa finnar i hela ansiktet. Det är riktigt jobbigt. Jag är en sådan person som absolut inte kan låta en finne vara utan att klämma på den. Man ska ju inte klämma på finnar eftersom det då lätt kan bli infektioner och man kan få ärr, men jag kan inte låta blir. Man vill ju inte gå runt med en stor böld i ansiktet eller ännu värre en finne med var i, inte snyggt! Hoppas min ”finn-period” snart är över!

Värst av allt är när någon påpekar att man har finnar, dessa vill jag bara strypa långsamt. Flera gånger har jag fått kommentarer från omogna killar i övre 20-års åldern, då blir jag riktigt förbannad. Kommentarer i stil med ”Du vet att du har en finne där va?”. Självklart vet man det, jag såg den i morse i spegeln och blev inte glad då liksom… Ännu värre är dock de killar som skrattar elakt när de hör kommenteren…

grf_finnar.jpg

2 kommentarer

Filed under Jobbigt, Sjukt!

2 responses to “25 år och har fortfarande finnar!

  1. EJ

    testa b-5 vitaminer, inte många som vet om det men det är de mest effektiva(finnarna håller sig borta sålänge man använder det) tog mig en vecka att börja bli av med finnarna. sök på google efter b5 vitaminer, det brukar vara högst upp.

  2. anncatrin

    hej jag är terapeut…sköt om din mage…gå minst 2 g dag och töm tarmen…så skall du se att din hy blir bättre….alla mina kunder som börjat sköta magen får fin hy…enkelt va…

Kommentera

