Skidställ från Didriksons

Trots att jag redan köpt en vinterjacka är jag sugen på ytterligare en från Didriksons. Till denna vill jag även köpa thermobyxor, bra att ha till vintern när man går ut och går eller bara vill ha roligt ute i snön. Jag tycker jackorna från Didriksons är riktigt snygga på ett sportigt sätt, och skulle även vilja ha en lite sportigare jacka än den jag köpt som mer är en ”snygg” jacka, dock med en lite sportigare touch, dock inte en jacka som man leker i snön med. En jacka från Didriksons inklusive thermobyxor kan man också använda som skidställ, inte för att jag åker skidor speciellt ofta nu för tiden, men köper man ett set med jacka och byxor från Didriksons kommer jag ha det i flera år, ett skidställ köper man ju inte nytt speciellt ofta… Fast så mycket möbler som jag vill ha, blir det nog inga mer kläder för mig på det närmaste året… Jag måste komma på ett sätt att bli miljonär på! NU!

heather-lady-jacket-501127.jpg

julia-ii-lady-jacket-501919.jpg

zeth-lady-set-578212.jpg

link-lady-jacket-575190.jpg

zeth-lady-pants-576148.jpg

zebra-pants-576152.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Kläder

Kommentera

