Lampor, gardiner, matta och hylla till det röda datorrummet.

Jag har insett att det fattades lite inredningsdetaljer i collaget som beskriver hur jag vill att mitt datorrum ska se ut. Dessa saker vill jag fylla på med:

rottvittdatorumlamporetc.jpg

Samtliga lampor kommer jag att inhandla. En till taket, en till fönstret samt en till skrivbordet. Tyget kommer jag sy panelgardiner av. Jag har faktiskt en symaskin som jag fick förra året när jag fylld år, men jag har endast använt den en gång, till vad minns jag inte… Men ett par panelgardiner kan inte vara så svårt att sy! Tyget kommer jag även att rama in i en ram som kan ses i nästa inlägg, fast med vit ram instället för svart. Mattan vet jag inte riktigt hur jag ska göra med, men får den plats kommer den inhandlas, den kostar ju inte så mycket pengar! Hyllan kommer nog inte inhandlas nu när jag bestämt mig för att köpa den vita bokhyllan som kan ses i inlägget nedan. Mitt datorrum kommer bli riktigt snyggt!

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

