Datorrum med svarta detaljer

När jag gjorde collaget som beskrev hur jag ville inreda mitt arbetsrum/datorrum i förra veckan, hade jag svårt att bestämma mig för om jag skulle ha röda eller svarta detaljer. Just då var jag väldigt inne på rött, men sedan har jag velat fram och tillbaka och ibland varit mer inne på svart. Slutligen har jag bestämt mig för att inreda mestadels med rött men jag kommer antagligen också att blanda med lite svarta detaljer, annars är ju även vitt och svart en snygg kombination, men rött vann striden! Så här skulle mitt datorrum ha kunnat se ut om jag valt vitt och svart som färgkombination:

svartvittdatorrum.jpg

Jag har troligtvis bestämt mig för att inhandla vägghyllan samt bokhyllan från detta collage istället för väggskåpet som jag hade med i det röd/vita collaget, det tror jag blir snyggare. På vägghyllan kommer jag ställa både svarta samt röda lådor och även i bokhyllan, samt massa annat smått och gott! Även ramen från detta collage kommer inhandlas, fast i vit färg, i denna ram kommer jag sätta samma tyg som jag kommer ha på gardinerna, det kommer bli jätte snyggt! Någon fotölj kommer det nog inte att blir till att börja med….

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

