Fy fan för skitränder i toan!

Det värsta jag vet är att komma in på en toalett och se att det är skitränder i toaletten, det tycker jag är riktigt snuskigt och äckligt! Tyvärr händer detta mig åtminstonde en gång per dag på jobbet! Och jag blir lika irriterad varje gång, det borde väl räcka med doften! Jag förstår inte varför vissa personer inte kan lära sig att använda toalettborsten efter att de har uträttat sina behov!? Är det så himla jobbigt? Inte tror jag väl att de lämnar det så hemma, eller det kanske de gör, de har dock inte så fräscht hemma i så fall! Ett tips för er som inte orkar använda toalettborsten efteråt är att lägga lite papper i toaletten innan ni uträttar ert behov, då blir det inga ränder i toaletten och du slipper städa efter dig om det nu är så himla jobbigt att använda toalettborsten!

toalettstol_250.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Äckligt, Jobb

Kommentera

