Bra reklam från Delicato!

Varje dag när jag är ute och går ser jag reklam från Delicato, de gör verkligen mycket reklam just nu, i alla fall där jag befinner mig! Jag gillar verkligen denna reklam, den är riktigt rolig. I tider när det inte pratas annat än om olika bantningsmetoder, att man ska variera sin kost, äta grönsaker, äta frukt och byta ut all pasta och ris mot fullkornspasta och fullkornris är det skönt med reklam från Delicato som verkligen gör narr av detta. Eller vad sägs om dessa påståenden från Delicato: ”Har du provat tårt-metoden?”, ”Din kost bör vara allsidig”, ”Varje måltid bör innehålla en grönsak”, ”En frukt om dagen är bra för magen”, ”Garanterat fria från fullkorn”. Dessa påståenden tillsammans med bilder från Delicatos sortiment får mig varje gång att le, mer sådan reklam tack! Reklamen verkar i alla fall bita på mig, jag smällde nämligen i mig hela 6 stycken delicatobollar i helgen, inte alls nyttigt, men garanterat fria från fullkorn 🙂

delicato1.jpgdelicato2.jpgdelicato4.jpgdelicato3.jpgdelicato5.jpgdelicato6.jpgdelicato7.jpgdelicato8.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Roligt

Kommentera

