Nytt arbetsrum!

Snart är det inte långt kvar tills jag flyttar. Eftersom jag flyttar från en 2:a till en 3:a får jag ett nytt rum att inreda, detta rum ska bli mitt nya arbetsrum/datorrum. Jag har redan ett gammalt datorbord som jag fått från min pappa jobb men nu vill jag ha ett nytt datorbord eftersom detta är riktigt slitet. Jag vill också ha en bra hylla där jag kan förvara papper samt annat smått och gott. Den fasta inredningen vill jag ska gå i vitt och sedan tänker jag inreda med röda accessoarer för att liva upp rummet lite! Dessa accessoarer kan man sedan lätt byta ut om man vill till en annan färg om/när man tröttnar på rött! Dessa saker från Ikea skulle jag vilja ha i mitt arbetsrum:

nytt-arbetsrum.jpg

2 kommentarer

Filed under Inredning

2 responses to “Nytt arbetsrum!

  1. Pingback: Datorrum med svarta detaljer « Emelias värld

  2. Pingback: Lampor, gardiner, matta och hylla till det röda datorrummet. « Emelias värld

Kommentera

