Grattad på sängen!

I morse klockan 09.00 kom familjen och sjöng för mig på sängen med paket! Jag fick massa bra saker även idag, jag älskar verkligen att fylla år och öppna paket! Jag blir som ett barn på nytt!

Av min syster och bror fick jag ett par boxertrosor från MQ, en fotoram från Cult Design samt en rött nyckelskåp som kommer passa perfekt i min hall!

fotoramchange.jpg

nyckelskap.jpg

Av mina föräldrar fick jag 6 svarta assietter från Kosta Boda i serien Mine, en väggklocka från Cult Design, ett regnställ från Didriksons med grå regnjacka samt svarta byxor, en stavmixer från Philips, en svart tröja från Esprit, ett rikskuponghäfte, en pannkakspanna i gjutjärn, en doftpåse samt en grön tablett att ha på vardagsrumsbordet.

assiett.jpg

klocka.jpg

didriksons-regnstall.jpg

mixer.jpg

jagmixer.jpg

jagesprittroja.jpg

jagoppnarpaketglad.jpg

gladgrattad.jpg

kupongbild.jpg

pannkakspannagense.jpg

tablett.jpg

Det är alltid lite sorgligt när man fått alla presenter, vill ju liksom att det aldrig ska ta slut… Men troligtvis får jag ett paket från jobbet imorgon, man brukar få paket när man fyller jämnt samt när man fyller 25, 35 osv. Då har jag ytterligare ett paket att ser fram emot, kul!

2 kommentarer

Filed under Allmänt

2 responses to “Grattad på sängen!

  1. Martin

    Var är nyckelskåpet köpt? Har letat efter ett just sådan rött länge nu men har bara hittat andra färger.

Kommentera

