Anonym blogg…

Ibland vore det skönt att ha en anonym blogg, en blogg där ingen läsare vet vem jag är. Nu vet jag att flera kollegor läser bloggen, min pappa, syster, D, D’s mamma, D’s syster samt flera vänner. Ibland kan jag då inte skriva allt jag skulle vilja skriva om. Om ingen visste vem jag var kunde jag snacka skit om vem jag vill, jag kunde berätta om mina innersta tankar och funderingar utan att behöva fundera över om någon blir sårad eller tycker att jag är helt dum i huvudet. Men nu är jag ju inte anonym och därför blir innehållet anpassat efter detta faktum. Jag har dock vissa funderingar på att även skapa en anonym blogg, om/när detta sker kommer jag inte meddela er, för då skulle ju bloggen inte vara anonym längre. Vem vet, kanske läser ni någon gång en blogg som även den är skriven av mig…

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

