På stan på lunchen utan att hitta nått!

Idag åkte jag ned en sväng till stan på lunchen för att hitta en snygg tröja eller tunika som jag ska ha på mig på Idas avskedsfest på fredag, hon slutade ju på jobbet för 2 veckor sedan men vi ska inte ha avskedsfesten förrän på fredag. När man ska gå ut eller ska på fest tycker jag det är roligt att ha på sig någonting nytt som inte alla på jobbet redan har sett mig i. Jag gick runt i massa affärer utan att hittade en endaste snygg tröja eller tunika, helt otroligt! När jag inte är ute efter nått speciellt hittar jag ju alltid massor av plagg som jag vill ha! Jag får ta en sväng till förbi stan någon annan dag den här veckan för jag måste verkligen hitta nått snyggt att ha på mig. Men det är väl som vanligt, så fort man är ute efter nått speciellt så hittar man ingenting, typiskt!

Antingen vill jag ha en längre tunika eller klänning som jag kan ha till svarta tajts och till de ska jag ha min öppna skor med klack, färgen på plaggen kvittar men det vore snyggt med någonting lila. Annars vill jag ha en röd längre tunika eller klänning som jag kan ha till svarta tajts och mina röda skor eller annars en röd tröja som jag kan ha till mina svarta jeans och röda skor. Det ska väl inte vara så svårt, jag får helt enkelt ge det en till chans. Dessutom så var jag ju inte inne i alla butiker…

Lämna en kommentar

Filed under Shopping

Kommentera

