Vad jag önskar mig i födelsedagspresent

Snart fyller jag år och jag har fått några frågor om vad jag önskar mig. Som vanligt har jag haft svårt att svara på dessa frågor eftersom jag aldrig vet vad jag vill ha. Nu tjänar jag ju egna pengar så kommer jag på att jag vill ha något så köper jag det oftast själv! Efter lite fundering har jag dock kommit på något som skulle vara bra att få, något som man inte unnar sig själv så ofta. Nämligen någon typ av behandling. Massage är aldrig fel att få eller någon typ av ansiktsbehandling. Men det jag mest av allt behöver är fotvård! Mina fötter blir bara mer och mer ofräscha, sorgligt men sant! Jag har massa förhårdnader och dessutom nageltrång på flera av mina tår. Jag vill att mina fötter ska vara lena och fina. Då behöver jag antagligen gå på massa fotbehandlingar och jag tycker att det är ganska dyrt att betala några hundralappar för en fotbehandling som varar knappt en timme. Därför vore det perfekt att få en fotbehandling i present. Tyvärr är det ju så att man ofta inte unnar sig kroppsbehandlingar, istället köper man kläder eller inredning eftersom man känner att man får mer för pengarna då! Så borde det ju inte vara egentligen, man borde tänka på sin kropp mer! Jag ska försöka att ta vara på mina fötter samt min kropp mer och en bra start vore ju att få en eller flera behandlingar i present.

fotvard.jpg

Något som också vore kul att prova på någon gång är manikyr. Jag har aldrig haft fina eller långa naglar men jag tycker det är väldigt fint på andra, så det vore kul att prova och se om det är något för mig.

manikyr.jpg

Sammanfattningsvis kan jag säga att jag skulle bli glad för vilken typ av kroppsbehandlig som helst, det är så himla skönt att bara åka iväg en stund och låta någon annan ta hand om ens kropp.

Någon inredningsdetalj från Cult Design vore såklart inte heller fel. Men det blir nog svårt att köpa något sådant till mig eftersom jag har det mesta… En klocka har jag i och för sig inte, och inte heller den nya fotoramen. En klocka skulle bli snyggt att sätta i köket på min nya lägenhet.

klockacultdesign.jpg

1 kommentar

Under Presenter

Ett svar till “Vad jag önskar mig i födelsedagspresent

  1. Vad roligt! Hoppas att du får vad du önskar dig 🙂

Lämna en kommentar