I helgen är det Göteborg som gäller!

Jag befinner mig just nu i Göteborg tillsammans med D. Jag slutade tidigt från jobbet idag, redan vi 13. Därefter cyklade jag hem, pakade ner det sista och sedan åkte jag och D till Max och käkade lunch. Därefter bar det av mot Göteborg.

D’s syster bor i Göteborg. Hennes son har precis fyllt 3 år så detta var en av anledningarna till att vi åkte hit. I present av oss fick han en munkjacka samt en skiva med barnvisor. Han fick även en plastpool i sommras i förskott. D’s syster är gravid och har gått 10 dagar över tiden så vi hade hoppats att få träffa en liten bebis när vi kom hit, men ännu har det inte kommit någon…

Det blir nog ingen shopping i helgen eftersom jag inte har så bra ställt, men någon vända till stan blir det kanske… vi får se. Annars blir det nog mest lek med D’s systerson! Men kommer det en bebis medans vi är här måste jag ju införskaffa något gulligt plagg till den, superroligt att spana i barnkläder, det finns så mycket sött, så det ser jag fram emot. Blir nog att jag köper en klänning med tajts till samt en leksak eller filt…

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

