Rött nagellack piffar upp min outfit!

En morgon förra veckan när jag stod och kammade håret tittade jag in i badrumsskåpet och fick syn på mitt röda nagellack som jag inte använt på evigheter. Eftersom jag skulle ha på mig mina nya röda skor till jobbet tänkte jag att det skulle vara snyggt att även ha röda naglar. Så jag tog fram nagellacket och målade mina naglar, kanske inte så smart när jag precis skulle åka till jobbet. Jag hade lite saker att fixa, så nagellacket smetades ut på några av mina naglar så att jag fick måla om dem, kom senare till jobbet än vanligt den dagen… Rött är verkligen min favoritfärg just nu! När jag var och shoppade i lördags och söndags var det ända jag tittade på i stort sett röda kläder. Jag hittade en jätte snygg kofta från Boomerang i rött, fast vill jag handla den får jag nog vänta tills nästa lön… Jag handlade ju i alla fall en röd mössa samt röda skinnhandskar, alltid något! Att jag dessutom handlat två par röda skor på bara en månad verifierar verkligen att jag älskar rött! Rött är verkligen så snyggt, det lyser upp en annars tråkig outfit! Nej nu får jag sluta tjata om rött, men snyggt är det! Även om jag inte har något klädesplagg på mig som är rött så är jag nu lite röd i alla fall med mitt röda nagellack som jag precis bättrat på, färgen försvinner ganska fort från naglarna… Det röda nagellacket piffar upp hela mig!

rottnagellack.jpg

volat.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

