En anledning till att älska hösten – Satsumas!

Äntligen har de kommit till affärerna, satsumas! Jag älskar denna frukt otroligt mycket och kan komma på mig själv att längta efter dem på andra tider av året. Satsumas finns ju endast i början på hösten så det gäller att passa på medans de finns att köpa. Jag köper påsvis med satsumas som jag smäller i mig på kvällarna, riktigt gott! Tänk om de fanns året om, då skulle jag aldrig behöva äta nått onyttigt när jag går här hemma i lägenheten och blir sugen på nått!

satsumas.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Gott

Kommentera

