Jag måste skaffa glasögon!

Som jag skrivit tidigare är jag riktigt inne på att skaffa glasögon trots att jag inte har något synfel. Efter gårdagens besök hos en optiker har jag nästan blivit besatt av att skaffa glasögon. Det fanns så himla många snygga bågar och jag tyckte att jag passade bra i flera stycken, dessutom ser jag mer intelligent ut än vanligt!

Jag hängde nämligen med en kollega på lunchen för att titta på glasögon, eftersom hon ska skaffa nya. Jag var dock inte mycket till smakråd eftersom jag mest sprang runt och själv provade på glasögon, som tur var så var en annan kollega med och hon var lite mer närvarande i glasögonprovandet!

Jag hittade två bågar som jag tyckte jag passade bäst i, nedan är ett av dem. Färgen lila tror jag dock inte att jag skulle satsa på… den färgen är inte jag helt enkelt. Dessutom tror jag att man lätt tröttnar på färgen, bågens form är jag dock helnöjd med!

jagisnyggaglasogon.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Roligt

Kommentera

