Nya röda vinterskor!

Idag lämnade jag tillbaks ”drömstövlarna”. Istället köpte jag mig ett par röda vinterskor med massa skönt och varmt foder, jag är helnöjd!

rodavinterskor.jpg

Eftersom jag ännu inte hittat några stövlar jag vill ha tittade jag runt lite efter sådana, då med lägre skaft så att mina vader passar i dem, jag hittade ett par som jag tyckte var helt okej, men jag vet inte om de kanske ser för tantiga ut… Jag vill att de ska ha klack så att mina ben ser smalare ut och det hade dessa dessutom var de riktigt sköna, men jag får tänka på saken…

vanity.jpg

Jag hittade även ett par röda skor till som jag jätte gärna vill ha, de var jätte snygga och supersköna! Rött är min favoritfärg just nu, och Vagabond verkar vara mitt favoritmärke just nu…. Kan kanske bero på att den enda sko-affär jag varit inne på de senaste veckorna har varit just Vagabond… Frågan är om jag verkligen får användning för två par röda skor!? I och för sig är ju det paret jag köpte idag fodrade och ska användas som vinterskor. De andra röda skorna är ju lite finare, inte något man klampar runt i snön med direkt. Det lutar nog mer åt att jag köper dessa än de korta stövlarna i alla fall, jag får se hur jag gör när jag får lön. Jag har ju bestämt mig för att satsa på röda accessoarer till hösten/vintern och då vill jag ju även kunna varierar skorna, så det kanske inte är helt fel med två par röda skor. Har sedan tidigare ett par röda ballerina skor, men de kommer jag nog inte använda så mycket i vinter… Skorna fanns i och för sig i svart också, fast då tyckte jag inte de var lika snygga…

volat.jpg

3 kommentarer

Filed under Shopping

3 responses to “Nya röda vinterskor!

  1. Syster yster

    Ska du härma mig nu igen, ha ha. Vi kommer ju snart inte att befinna oss i samma land så det spelar ju inte så stor roll, det är ju inte samma färg heller, men du måste erkänna att du tycker om min smak iaf.

  2. Pingback: Besatt av röda skor! « Emelias värld

  3. Pingback: Skoberoende… « Emelias värld

Kommentera

