Använda min basker igen?

För kanske åtta år sedan var det modernt med basker, jag köpte mig då en blå basker som jag matchade med min blåa dunjacka. I helgen när jag var hemma hittade jag baskern i garderoben i mitt gamla rum, jag tog på mig den och provade, och jag passade lika bra i basker som jag kom ihåg att jag gjorde för åtta år sedan. Det kanske är dags att börja använda baskern igen, det är nämligen hett att använda basker i vinter!

På H&M hittade jag dessa två modeller för 59:50 kr/st, den gråa modellen är riktigt snygg!

baskerhm.jpg

baskersvarthm.jpg

Så här ser jag ut i min gamla blåa basker:

jagibasker1.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

