Bristande bevis – en seg och händelselös film

Jag har glömt att berätta att jag och D var på bio förra söndagen. Vi såg filmen Bristande bevis och den var inte alls lika bra som vi trodde. Det är som vanligt när en film får bra recensioner, då är filmen oftast inte alls bra! Jag har aldrig haft samma smak som de som recenserar! En enda gång har det skett att jag har tyckt lika som recensionerna och det var för filmen Titanic!

Bristande bevis var en riktigt seg och händelselös film, det började med att man fick se ett mord begås och sedan fick man följa hur polisen och advokater försökte sätta dit den skyldiga, och vi tittare visste ju hela tiden vilken person som var skyldig. Inte alls bra! Dessutom slutade filmen riktigt dåligt, man fick liksom aldrig reda på vad som hände… se den inte! Av mig får den 2/10 i betyg!

Nästa helg ska vi gå och se The Bourne Ultimatum, de tidigare filmerna har ju varit bra (i alla fall har jag för mig att de var det) och då borde även denna film vara sevärd! Nästa helg går även rabattbiljetterna från Ica ut, vilket går ut på att man får 50 kr rabatt om man köper två bio-biljetter, så det gäller att se till att utnyttja detta erbjudande. Alla rabatter är bra rabatter!

bristandebevis.jpg

svrub2_bio_host07.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

