Nya ”walking” skor!

De springskor (nike+) som jag fick av D i våras har nu blivit så utslitna att jag blivit tvungen att köpa nya skor. Skorna kan dock fortfarande användas, men när som helst kommer det bli hål i sulan! Jag har ju använt dem nästan varje dag när jag varit ute och gått sedan i början på maj, så jag tycker de har hållit bra ändå!

Denna gång satsade jag på ett par ”walking” skor från Salomon med material av Gore-Tex. De blir perfekta att gå ut och gå i till hösten när det är regnigt och ruskigt! De kostade 1300 kr men det var det värt!

walkingshoes.jpg

walkingshoesgras.jpg

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Nya ”walking” skor!

  1. Hejsan…
    Nu har jag oxå köpt samma sko…
    När jag sökte på nätet efter skon som jag ville visa och lägga ut på min blogg.. kom jag till dig….
    Jag lånar dina bilder!

    Hoppas att det är ok.

Kommentera

