danskdesign.nu – riktigt snabba leveranser!

I fredags beställde jag 2 Margrethe bunkar samt en kanna från danskdesign.se och redan igår fick jag hem en lapp i brevlådan som sa att jag kunde hämta ut mitt paket efter 16.00, det kallar jag bra service! Så idag efter jobbet åkte jag och hämtade mitt paket, och bunkarna var precis så fina som jag hade för mig att de var, jag är så himla nöjd! Äntligen har jag ett par bra bunkar som jag kan änvända när jag bakar eller lagar t ex köttbullar eller pannbiff. Jag är riktigt nöjd och kan knappt sluta titta på bunkarna för att jag tycker de är så fina och med sin turkosa färg matchar de mitt kök perfekt!

mitt-turkosa-kok.jpg

varldensfinastebunkar.jpg

2 kommentarer

Filed under Shopping

2 responses to “danskdesign.nu – riktigt snabba leveranser!

  1. Hej,Tack för komplimang om snabba leveranser.
    Kul att du var nöjd.
    Du råkade skriva danskdesign.se det är ju
    http://www.danskdesign.nu 🙂
    mvh
    danskdesign.nu/Charlotte

  2. Pingback: Shopping på nätet! « Emelia.nu

Kommentera

