Svart/vitt – snyggt på bäddset!

Ibland kan jag få för mig att jag ska köpa en present till D, bara så där! Jag tycker att det är viktigt att ge bort presenter lite då och då, och inte bara vid födelsedagar eller vid jul. Jag har länge velat ha ett svart/vitt bäddset eftersom jag tycker det är grymt snyggt. Så när jag ändå var nere på stan i fredags kilade jag in en sväng på Hemtex för att kika om de hade nått snyggt svart/vitt bäddset, och det hade de, flera stycken faktiskt! Jag slog till på ett som hade äpplen på ena sidan och var randigt på andra sidan, jätte snyggt att vika ned den randiga delen över delan med äpplen. Sedan bad jag att få det inslaget så att jag kunde ge det som present till D när han kom hit på kvällen. Problemet just nu är att vi inte bor tillsammans och att jag inte kommer få så mycket del i bäddsetet, men bara att shoppa ett svart/vitt bäddset gjorde mig lycklig!

svartvittbaddsett.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Shopping

Kommentera

