Äntligen fått tag på en Margrethe Bowl!

För några månader sedan skrev jag om att jag ville ha nya plastbunkar till köket. Den modell jag ville ha var en Margrethe Bowl i turkos eftersom de är snygga samt passar mitt kök. Jag har endast sett dem i turkos i en butik i Stockholm men kommer inte ihåg vilken och när jag sökte runt på nätet hittade jag heller ingen butik som sålde dem, inte förrän igår. Sajten Danskdesign.nu säljer Margrethe Bowl i flera olika färger, däribland turkos som jag vill ha, jag slog till på direkten. Det blev en bunke på 2 liter och en på 3 liter samt en kanna som man kan blanda drycker i. Jag blev helt lycklig över att jag äntligen hittat ett ställe som säljer bunkarna samt att jag snart kommer ha dem i min hand, de är riktigt snygga tycker jag!

244819_highs.jpg244829_highs.jpg241022_highs.jpg

1 kommentar

Filed under Shopping, Vill ha

One response to “Äntligen fått tag på en Margrethe Bowl!

  1. Pingback: Snyggt från Eva Solo! « Emelias värld

Kommentera

