Fotomodell för en liten stund

Idag har jag agerat fotomodell. Jag och mina kusiner på mammas sida skulle fotas för att kunna ge mormor och morfar ett foto i present på deras bröllopsdag, då de har guldbröllop. Vi tog även kort på mig och mina syskon som vi kanske ger till farmor och farfar i julklapp. Förstorade foton är alltid kul att få!

Jag försökte leva mig in i rollen som fotomodell, jag har ju sett på Top Model hela veckan. Jag försökte att inte le för mycket utan att se cool ut, jag försökte att suga in kinderna lite så att det ser ut som att jag har högre kindben samt drog in magen och putade ut med bröstet, men jag kan inte säga att jag kom i närheten av modellerna i Top Model. Det är riktigt svårt att bli riktigt bra på bild!

 Nu ska fotografen fixa till bilderna lite och sedan kommer vi få bilderna på en skiva, jag får väl ta och visa någon bild efter att vi fått dem!

Lämna en kommentar

Filed under Bilder

Kommentera

