Dåligt med kommentarer!

Trots att jag har över 500 besökare varje dag är det nästan igen som skriver kommentarer. Jag blir lite avundsjuk på alla andra bloggar jag besöker när jag ser hur mycket kommentarer de får! Vore trevligt att få lite kommentarer så att man ser om folk gillar det jag skriver eller inte, det är helt okej att vara anonym! Det konstiga är att jag mestadels får kommentarer på gamla inlägg, vilket ni läsare inte kan se, om ni inte går igenom alla mina inlägg vill säga.

Så snälla läsare, skriv fler kommentarer, meddela mig vad ni vill läsa mer om och vad ni inte gillar att läsa om!

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Dåligt med kommentarer!

  1. Hej Emelie! Jag håller verkligen med dig om det där med kommentarerna. Det är många som drar sig för att skriva. Jag gillar hur som helst din blogg och skall fortsätta läsa efter detta. Jag hittade till din blogg genom att jag sökte på ”TV-bänk” på Google. Ha det så bra. Hälsning Johan

Kommentera

