Kramkompis

På mitt jobb har jag en kramkompis, en jätte härlig kille som ger hårda och härliga kramar. Det är bra, mysigt och härligt att kramas, man mår bra av att kramas helt enkelt! Vi har båda våra respektive i Stockholm och då kan känns det skönt att få lite närhet av någon annan genom en kram. Någon gång under dagen går jag bort till honom eller han till mig och så ger vi varandra en jätte stor kram, tittar på varandra och ler! Efteråt känner jag mig mycket gladare och kan jobba på bättre. Alla borde kramas mer, det ger så mycket att få lite närhet! Så har du ingen kramkompis skaffa dig en!

kramar.gif

2 kommentarer

Filed under Härligt

2 responses to “Kramkompis

  1. David

    keep on hugging! för ett kramigare samhälle!
    vi ses på måndag, redo för kramar!

  2. Pingback: Sista dagen med min kramkompis… « Emelias värld

Kommentera

