Köpa eller inte köpa?

Jag hittade en tröja på Stadium som jag fastnade för i söndags, dock vet jag inte riktigt om det är min stil eller inte. Jag provade tröjan med ett svart linne under precis som på bilden nedan, men jag blev osäker på om jag skulle köpa den eller inte. Jag frågade D som var med och han sa att han inte tyckte det var min stil.  Jag tycker tröjan är riktigt cool och skulle vilja passa i den, och det blir väl vad man gör det till antar jag! Jag ska tänka lite på saken så får vi väl se om jag slår till eller inte. Det är inte likt mig att vänta med att handla, att fundera på saken är inte något jag vanligtvis gör, men man måste ju börja någon gång. Det jag är mest orolig för om jag inte handlar något direkt är att varan ska ta slut i min storlek… men det är smällar man får ta. Finns inte tröjan kvar om jag bestämmer mig för att köpa den så var den väl helt enkelt inte menad för mig!

cooltrojastadium.jpg

1 kommentar

Filed under Jobbigt, Mode/Kläder, Shopping

One response to “Köpa eller inte köpa?

  1. ida

    Jag tycker den ser skitsnygg ut! Om DU tycker att den är snygg så blir det ju din stil om du tar på dig den?
    Ett plagg kan ju användas på olika sätt, om man tar på sig ett par latexpants(inte för att jag tror att du har det i garderoben) till så blir det en stil, tar du dina nya svarta jeans en annan. Skulle kanske vara skitsnyggt till en kostym?!
    Du kommer ju använda den till andra kläder i din garderob så…

    Jag tycker att det är roligare så, att plocka in något oväntat i sin garderob och sedan göra det som en del i sin stil=) En färgklick, en frisk fläkt.
    Go girl!
    /ida

Kommentera

