Ännu mer höstshopping!

Esprit är verkligen min favoritbutik här i Norrköping. Jag hittade ju ett par jätte snygga jeans där i fredags som jag inhandlade, jag tyckte modellen passade mig så bra att jag bestämde mig för att gå dit och prova en liknande modell i söndags. Jag hittade ett par mörkblå jeans som passade mig perfekt samt även en röd t-shirt som också satt som gjutet. Riktigt kul att shoppa! Det är inte ofta jag hittar byxor som passar min kropp, så hittar jag ett par slår jag till direkt. Det som är roligt är att jag också gått ner en byxstorlek sedan i höstas, det känns bra!

blajeansesprit.jpg

rodtshirtesprit.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

Kommentera

