Shopping på lönedagen!

Av någon anledning så hittar jag alltid massa saker som jag vill ha precis på samma dag som jag får lön. Jag borde därför inte besöka affärer på dessa dagar, men eftersom det är så kul att shoppa så gör det inte så mycket! Jag skulle egentligen bara ner till stan för att handla Smirnoff Ice på Systembolaget men när jag väl kom dit blev jag sugen på att titta in på Esprit butiken eftersom jag sett i ett skyltfönster att de hade fått in snygga höstkläder. Väl där hittade jag snabbt en tunika som jag kände passade mig perfekt, jag provade den och köpte den. När jag skulle gå ut ur butiken fick jag syn på ett par jätte snygga svarta jeans samt en grön stickad väst som jag kände att jag bara var tvungen att prova på. Jeansen var perfekta för min kropp, lite högre i midjan samt raka ben, västen passade också bra. Jag provade också på en svart t-shirt som jag tyckte passade bra att ha under västan. Jag slog till på allt ihop! Sammanlagt shoppade jag en tunika, en t-shirt, en väst samt ett par jeans. Min höstgarderob börjar arta sig! Men än så har höstshoppingen bara börjat! Jag älskar verkligen höstmodet!

smirn009.gif

tunikaesprit.jpg

svartajeansesprit.jpg

tshirtochvast.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

Kommentera

