Serier att se i höst

På aftonbladets hemsida hittade jag en lista på vilka serier som ska gå i höst. Dessa tänker jag titta på:

  •  Caroline Gynnings egna program – Kanal 5 (i höst) – Detta program bara måste jag se. Caroline Gynning ska bland annat banta ned sig till ”size zero”.
  • Andra Avenyn – SVT 1 (23 sept.) – SVT:s största dramasatsning någonsin.
  • Top Model 8 – TV3 (30 aug.) – Hur bra som helst!
  • Prison Break – TV3 (sen höst) – När jag sett sista avsnittet på säsong 2 lovade jag mig själv att aldrig mer se denna serie eftersom den slutade så dåligt, men jag kommer inte kunna motstå!
  • Mord i sinnet – TV4 (2 sept.) – Nya avsnitt av en av de bästa engelska kriminalserierna någonsin, hur bra som helst!
  • Lost – TV4 (ej tablåsatt) – Lost blir ju bara bättre och bättre, kan knappt vänta!
  • Grey’s Anatomy – TV3 (sept.) – Hur bra som helst!
  • Desperate Housewives – TV3 (sept) – Jag skrattar aldrig så mycket som när jag ser denna serie!
  • Idol – TV4 (4 sept.) – Detta kan jag bara inte missa, i alla fall inte uttagningarna, då skrattar man ju halft ihjäl sig! 
  • Top Model Stockholm – TV3 (12 sept.) – Top model Sverige är inte lika bra som Top Model USA, men ändå helt okej!

Och dessa om jag inte har något bättre för mig:

  • Grannfejden – TV3 (25 sept.) – Robert Ashberg leder detta program som handlar om grannbråk. Jag gillar Ashberg, han är cool, kan bli ett bra program.
  • A la Emma  – Kanal 5 (i höst) – Emma Andersson leder detta program som handlar om mat.
  • Insider – TV3 (25 okt.) – Ashberg när han är som allra bäst. Dessutom väldigt bra reportage.
  • Från koja till slott – TV3 (19 nov.) – Ett helt okej inredningsprogram.
  • Roomservice – Kanal 5 (v. 40, dag ej klart) – Också ett okej inredningsprogram där man kan få bra idéer.
  • Ensam mamma söker – TV3 (2 sept.) – Program där sex singelmammor söker en partner.
  • Bonde söker fru – TV4 (ej tablåsatt) – Ganska kul att se på.
  • Du är vad du äter – TV3 (20 sept.) – Bra program för att få tips på vad man ska och inte ska äta.
  • Lyxfällan – TV3 (8 nov.) – Ett helt sjukt program där man får se hur sjukt mycket pengar vissa slänger på saker de inte behöver.

Dessutom kommer det väll tillkomma fler serier allt eftersom de kör igång. Vissa serier har jag ju aldrig hört talas om men när de börjar närma sig programstart kommer det ju stå en massa om dem, det kommer göras reklam för dem och folk kommer snacka om dem och då blir man kanske intresserad och bestämmer sig för att följa serien. Jag vet dock inte hur jag ska hinna, tycker inte jag hinner se något alls på tv som det är idag och inte lär det väl bli bättre till hösten…

1 kommentar

Filed under Serier, Tv

One response to “Serier att se i höst

  1. Idetrorce

    very interesting, but I don’t agree with you
    Idetrorce

Kommentera

