Badrumsnytt

För två veckor sedan skrev jag ett inlägg om snygga badrumssaker från Cult Design. Jag kunde hålla mig tills igår innan jag köpte både tvålpumpen och tandbortsmuggen. Mitt badrum blev genast mycket finare! Först hade jag tänkt att ställa tvålpumpen på ena sidan av kranen och tandborstmuggen på den andra men jag tyckte det blev bättre att ha dem bredvid varandra. Tror därför att jag även ska slå till på ett vitt fatt att ställa dem båda på. Som den paketälskare jag är bad jag självklart att få tvålpumpen och tandbortsmuggen inslagna i ett paket, det blev riktigt fint!

paketcultdesign.jpg

tvalochtanborstar.jpg

1 kommentar

Filed under Inredning

One response to “Badrumsnytt

  1. Vad roligt att de har fått flytta hem till dig!

Kommentera

