Kallt på utomhusbio!

Igår bestämde jag och Daniel oss för att för första gången besöka utomhusbion här i Norrköping. Flera gånger varje sommar visas filmer utomhus i närheten av Färgargården. Filmen som visades var The Host som jag tidigare läst om och som då fått bra betyg. Filmen var dock inte så bra som jag utgått från att det skulle vara och det var väldig kallt att sitta ute och se på film trots att jag hade min långa dunjacka från Peak Performance på mig som man annars aldrig kan använda för att man då svettas ihjäl, så vi gick efter halva filmen (Efter halva filmen är det nämligen en paus på 5 minuter). Väl hemma tog vi båda en jätte varm dusch och därefter slappade vi framför tv’n innan vi blev så trötta att vi stupade i säng.

jag-pa-utomhusbio.jpg

Nu har jag provat på utomhusbio och då känns det som att man inte behöver göra det igen. Visst var det trevlig stämning och mysigt, men jag sitter hellre inne i värmen på en biograf eller hemma i soffan under en filt och ser på film!

thehost.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bio, Film

Kommentera

